7 Januari

Undra vad som fick mig att börja skriva igen, nu har jag haft ett uppehåll på ett par veckor.
Jultiden har gått så fort, mina lediga dagar har bara strömmat iväg.
Jag tillbringade en vecka uppe i björnriket där det gick riktigt bra att åka skidor,
jag trillade en gång å det var första dagen, sen gick det riktigt bra.
Jag har fått massvis med fina julklappar, och vissa till lägenheten.
Nu känns det som att det är nära, nu är det bara några månader kvar.
Flyttkartongerna står klara och vi har de mesta.
Snart börjar skolan, och jag längtar faktiskt tillbaka. Det är skönt att ha rutiner att följa
och att veta vad som händer och sker. Nu går man bara hemma och låter tiden rinna iväg.
Nu ska jag försöka börja skriva mer igen, lite roligt faktiskt.

Nu ska jag sätta mig och äta. :D

Ha det bra , vi hörs

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0