25 Januari

Min helg började väldigt bra men slutade desto värre med KAOS!
Ifredags kväll blev det en mysig hemma kväll framför tv:n lets dance för min del
och för min kära pojkvän så var det tv spel som gällde. Men vädligt skönt i allafall
På lördag förmiddagen så åkte jag och alex till konsum för att köpa frallor. men tror ni
att det fanns några, icke sa nicke, så vi fick klara oss utan, efter det bestämmde vi oss för att
åka pulka. Riktigt roligt men jäkligt jobbigt må jag säga. Man orkar inte alls åka lika många gånger som
innan, för det är vädlgit jobbigt att gå upp. hah. lat är jag uscha.
Senare på Lördagen blev det först lite lördagsmys i påskallavik där vi åt lite godis och tittade på tv.
Sedan åkte vi hem till fårbo för att sova, så vid kl 21.00 på lördagskvällen sov jag. Men gick upp igen vid kvart i 12 på natten för att åka och hämta Vincent., Dit resan gick väldigt bra men hemfärden fick ett olyckligt slut...
Vi hade lämnat oskarshamn och bara någon kilometer utanför hoppar det fram ett rådjur mitt framför våran
bil... ja det smällde väldigt högt och bilen fick så klart skador men vi innuti klarade oss. Det "lillarådjuret" som vi trodde var tydligen större än de såg ut. Vi såg det dagen efter och då var det mycket större än vad vi såg på kvällen. Iallfall, det lät PANG!! i bilen men vi fortsatte att köra till närmaste bussficka där vi kunde stanna.
jag ringde polisen, uscha vad nervös jag var. men det gick riktigt bra jag pratade nog med han i över en kvart och han förklarade hur vi skulle göra. Bilen klarade sig så pass mycket att vi kunde åka hem, så det var bara hem och lägga sig en lördag kväll kl halv 2. Men tror du att jag kunde somna, nej verkligen inte. Jah somnade nog inte förän kl 4 på morgonen, allt snurrade i huvudet och jag hade så fruktansvärt ont i magen. menmen..
På Söndagen mådde inte jag eller Alex så pass bra så vi hade inte orken till något speciellt, vi åkte in till stan en sväng åt Tacopaj hos hans syster (som jag gjorde)..sedan blev det bara tv:n hela dagen och gick och la oss väldigt tidigt.

Så idag, en helt ny vecka och nya möjligheter. Nu sitter jag här och är fly förbannad. Mitt microsoft office word slutade att fungera nu när jag skulle skriva mitt svenska arbete som ska vara klart tills i morgon, så ja hade ungefär skrivit ett halvt a4 då först datan dog och sen la programmet av, Då bestämmde jag mig för att skriva de på min mail så jag iallafall fick med mig lite till skolan i morgon., men tror du inte att min dator dog då med, Då höll jag på att flyga i taket å då hade jag ju redan fått skriva om allt. Men som tur var sparades de i utkasten, men när jag skriver så ser jag inte hur mycket ja har skrivit eller hur det ser ut på pappret. Så det blir att åka tidigare till skolan imorgon så att jag kan försöka fixa det så gått jag kan..

Nu kanske jag ska ta och hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen där min pojkvän redan ligger och sover sedan en timme tillbaka, det förvånar mig inte överhuvud taget men ibland kan det vara rätt tråkigt.

Imorgon blir det då skolan tidigare och sedan hem för jag måste skriva mitt arbete i social omsorg så att jag får betyg i den kursen, ett måste är att städa mitt rum också, ushca uscha! men men sådant måste göras.

HA det toppen , vi hörs, :D

Puss

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0