18 Januari

Nu har jag börjat på mitt nya schema i skolan,
inte det roligaste kan jag säga.
Slutar knappt inte innan halv 4 någon dag och absolut inga långa
raster.. idag började min dag med körkortsteori som jag tror att det kan gå riktigt bra.
sedan hade jag natur, svenska och sedan skulle jag ha matte B. Men skolan är så duktig så dom har glömt att sätta in en lärare på våra lektioner under hela terminen. Hur kan man planera lektioner och sätta in de på ett schema om dom inte ens kollat upp så att det finns lärare.
Hur som helst, dagen har gått bra i allafall men känner mig lite trött nu i huvudet.

Sitter just nu hemma hos älsklingen där det snart blir att kolla på en film , måste bara läsa 10 sidor i körkortsboken innan.

Nu ska jag vara lite social, :)

HA det så bra, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0