14 Januari

Började dagen väldigt bra, fick sova ut så länge jag ville. Gick hem till mig ,på vägen hem mötte jag två stora råddjur haha . Sedan hem och stekte mig två ägg så det blev äggmacka till frukost.
Sen så satt jag mig framför datan där jag kollade buss och lite, sedan kom pappa och hämtade mig och skjutsade in mig till Sarisen där vi kollade på Top Model och pratade.
Sedan bar det av till hjortberget där vi tillbringade några timmar i backen. Riktigt roligt må jag säga!
Nu sitter jag här framför tvn, har spelat tv spel med Victor och Alex. Men jag ger upp som vanligt..

Imorgon blir det skolan, hah .. Sedan blir det kanske Kinamat vi får se vad som händer.

Ha det bra !

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0