11 Januari

Första dagen i skolan, och den gick faktiskt sakta men säkert.
Det blev en himlans lång socialomsorg lektion där det blev att prata väldigt mycket,
fick även reda på att jag låg riktigt bra till där. Så måste jobba bra nu så kanske de blir bra resultat.
Hade även lite andra små lektioner idag som inte var så ansträngande.

Idag är det 11 Januari och precis 3år och 4 månader sedan jag blev tillsammans med
min fina prins.
Livet bara rullar vidare och flera år kommer spenderas med dig!


Ikväll vet jag inte vad som händer, blir att skriva mitt psykologiarbete som ska vara klart till
på onsdag, sedan blir det säkert mys med Pellen!

Ha det bra , pusspuss

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0