Grattis Sverige!

Har nu kollat klart på OS längdskidor stafett riktigt bra för Sverige som tog GULD!! :D:D Hoppas även att det går bra för svenskorna i storslalom för damerna, :)
Imorgon bitti ska jag upp och kolla på prisutdelningen men även kolla på hockeyn som startar vid kl 6.

Dagen har spenderats tillsammans med Ida , där vi kollat på high school musical hela dagen hela 3 filmer, riktigt mysigt. :)

I morgon ska jag sova länge på morgonen sedan ska jag en sväng in till stan med mammi innan hon åker till jobbet, får se vad som händer sen.

På Fredag ska jag och Sara till kalmar, riktigt mysigt och jag längtar verkligen! Något vi aldrig kommer glömma!

Just nu mår jag riktigt bra!
Men kommer känna mig ensam i en tom säng inatt då alex sover hemma, men en dag klarar jag mig!

Pusspusspusspusspusspusspuss!

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0