4 Februari

Det var ett tag sen jag skrev men det är inte alls mycket saker som hänt.
Jag går i skolan om vardagarna och är hemma om helgerna, jaaa.. så ser mitt liv ut just nu.
Fast i Fredags hände en förändring, först va jag i skolan och sedan gick jag till Cecil för att
äta lite mat med ALBINA och SARA :) Väldigt trevligt. Sedan gick jag och Sara hem till Peo där
det blev mys framför tvn och datan innan vi skulle bege oss ut till kristeniberg. Där vi åt lite pizza och
hade en riktigt mysig kväll med mycket skratt.
På lördagen blev det bara att vara hemma och slappa, lika så söndagen..
Nu i veckan har jag inte gjort allt för mycket, pluggat, pluggat å ja spelat WORMS!! det är så roligt. hihi

Nu sitter jag här och väntar på att få lite mat i magen, idag blir det potatis, fläsk och löksås rikitigt gott. :)
Sedan blir det att skriva lite svenska om jag orkar men jag börjar redan längta till sängen!
I morgon kanske det blir en sväng till Cecil igen för lite mat med de fina flickorna och sedan bär
det av till Hagvägen 2F tror ja de va , haha för lite spel och matmys fredagkväll :)

Det ska bli så skönt att få komma till något eget och vara för sig själv,
För just nu så snurrar det  hela tiden och orkar inte vara här eller där.
Allt känns bara för mycket...

Nu ska jag nog söka på lite outfits tills Saras KALAS!! Det ska bli så trevligt och jag längtar dit:D

Ha det super, :)

pusspuss

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0