10 Februari

Har inte skrivit på ett tag nu, och hinner knappt inte skriva nu heller.
Tänkte slänga in ett litet inlägg innan min älskling kommer och hämtar mig.
Idag testade jag min outfit till Saras kalas, det blir nog toppen :)
Imorgon funderar jag på att gå och köpa min mp3 som jag så gärna vill ha det känns
som att jag går i en evighet tystnad nu så skulle behöva lite musik i öronen.

Längtar även tills min pojkvän får nycklarna och vi får flytta in.
Nu längtar jag bara att ha mitt eget. Det ska bli så skönt.

I helgen blir det bio och kalas för kusinen fyller 20. :)

Nu blir det att åka hem till älskligen och titta på en liten film och sedan sova.
Jag är trött om dagarna fast känner mig pigg i huvudet men hela kroppen är seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0