NYÅRSAFTON

Nu är det verkligen nära tills de nya året börjar och det är bara ett få par timmar kvar av 2010. Mitt liv 2010 har varit toppen och 2011 ska vara ännu bättre. Jag ska fira in det nya året med underbara vänner och roligheter. Hoppas ni andra också kommer ha det toppen och jag hoppas att min kväll blir detsamma.

Detta är min femte nyårsafton jag firar med Alexander och jag älskar han bara mer och mer för varje år som går. Tänk vad tiden går fort när man har roligt, och det låter väldigt länge när man tänker tillbaka hur liten ja va första gången vi firade tillsammans och nu går det bara framåt.

Nu är det snart 2011 och livet bjuder på flera roligheter och möjligheter i livet, jag hoppas att detta blir ett toppen år. Idag har jag börjat fundera på om jag ska ha något nyårslöfte, men ja kan inte komma på något bra, förutom små skavanker man har som man så gärna vill ändra på. Under år 2010 har det hänt väldigt mycket som, jobb, flyttat hemifrån, ett år med underbara vänner, två tatueringar, semester och massa massa mer roligheter. Det har ju även hänt ett par tråkigheter också men dem behöver man inte ta upp. Dem ligger där bak och skaver...

Nu ska jag fixa mig innan vi beger oss mot Gröndal där vi tillbringar de nya året med mat, skratt, roligheter, dryck och vänskap!

 

 

GOTT NYTT ÅR ALLA FINA MÄNNISKOR ♥

 

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0