jul jul jul

Jag älskar att min blogg är så fin, ja har lust attlägga in ett inlägg hela tiden. de kaske ger mig energin till att göra de igen, har ju haft ett upperhåll ett tag. jag tänkte även lägga ut en bild på min nya tatuering som blev till för över en veckaa sen, Men jag och bilder är väderlösa. För jag har inte fått upp några bilder sen jag fyllde år än. men men, jag lovar att dem kommer någon gång..


Idag är det första December och snön ligger så fint utanför fönstren. Jag älskar snön när man får vara inne och titta ut. Men hatar den när man måste vara ute och frysa. Igår hade jag en riktig juldag, jag lyssnade på julmusik, bakade lussebullar sen så strök jag mina gardiner och hängde upp. Så nu är det julfint ute på humleplan. Jag längtar så oerhört till julen och nu är det inte alls lång tid kvar. Fast ja känner mig sent ute när ja inte har köpt en enda julklapp än. Fast ja har haft lite funderingar vad jag ska köpa. Idag har jag varit på stan en sväng och fixat lite, kollade på en ny telefon som ja ska få av pappa,men ja kan inte riktigt bestämma mig. usch så svårt. Sen va jag och köpte en liten present till lilla Moa fis som jag ska få gosa med ikväll!! LYCKA!

Om jag skulle ta och skriva färdigt mitt cv så vi kanske får oss lite jobb någongång. Ni får ha det toppen så länge så kommer bilderna snart! LOVAR ..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0