4 December

Igår bar vi svart, vila i frid älskade Tore Svensson ♥

Det va de värsta jag någonsin har varit med om, allt var så dystert och det föll tusen tårar. Men där framme där han låg, de var vackert och stilla. Än kan vi inte fatta att hans tid är över. När man sitter där inne börjar man nog lätt fundera på livet. Alla kommer någongång till livets slut och nu va de hans tur.

Det var ändå en mysig stund.

Nu sitter jag här och klockan är ca 10 i 8. Jag förstår inte att jag inte kan sova. Jag är egentligen så trött men klockan 7 vaknade jag och kunde inte somna om.

Igår blev det en riktigt lugn dag, hemma först på förmiddagen, sen begravningen och äta, sedan hem för att lägga sig framför tvn. Det var faktiskt väldigt skönt så att man hann att tänka igenom allt som hände..

Idag blir det troligtvis lite frukost på Nilssons efter det blir det att vara barnvakt till två troll. Tror att jag ska sätta dem på lite pepparkaksbakning :)


Ha det bra!

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0