27 December

Idag är det den 27 December och julafton är redan över, tur att man får ha granen framme en liten stund till. Min jul har varit den lugnaste av dem lugnaste. Det började med att jag hade världens mest otursdag den 23December, allt hände som inte fick hända.. usch vilken dag. Det fortsatte även på natten då jag vaknar av kl 1 att jag inte alls mår bra och måste springa till toaletten. Och så fortsatte det hela natten och även in på julaftonsmorgonen. På självaste julafton tog jag mig upp till Fårbo för att lägga mig framför tvn med min sjuka pojkvän och far. Så där låg vi på julafton så ingen julmat blev de, men de blev ett par perfekta julklappar!

Jag spenderade även julaftonsnatten i fårbo med min sjuka pojkvän som låg i 39graders feber. På juldagen blev det lite monopol spel och slapp framför tvn.

Annandagen som alltså va igår spenderade vi hemma hos Alexanders farfar där det blev fika, julklappar och kinamat, riktigt mysigt! På kvällen for vi till Påskallavik en stund för att även där byta lite julklappar och ha lite julmys.

Nu sitter jag här tre dagar efter julafton och väntar på att min pojkvän ska komma hem från jobbet så att vi kan äta lite och sedan inta soffan. Idag har ja spenderat hela min dag hos Therese och Moa, riktigt mysigt!

Jag blev super nöjd för alla fina julklappar!!

Här är ett par jag fick, får se vilka ja kommer ihåg. :)

*Mobiltelefon
*Sodastreamer
*Sängkläder
*Kläder
*Smycken
*Ljuslyktor
*Finglas
*Vanliga glas
*Tomtar
*Bra ha saker till lägenheten
Och mycket mycket mer.

Jag vill bara säga att jag älskar min familj och min kära pojkvän och mina fina vänner!

Ha en fortsatt trevlig jul!

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0