2 December

Moa är den sötaste, minsta lilla ungen i hela världen. Hon är såååååå mysig :D

Igår tillbringade jag hela min kväll med att sitta med henne i famnen och bara lukta på den lilla bebisen. Jag blir helt salig när jag sitter där och skulle kunna sitta där hur länge som helst.
Hon var så söt igår när jag var där, Terese ville att hon skulle sova till kl 11. men när hon låg i min famn så sov hon inte alls men hon sa heller ingenting, hon låg bara och kikade lite ibland med sina små ögon, å log med sin lilla lilla mun. Vilken ängel!!!:D


Nog pratat om den lilla stjärnan som kommit till världen. Idag har jag sovmorgon till kl halv 1 så nu ska jah bege mig till min mamma för lite fix för att sedan hämta upp Amanda och åka till skolan! :)

Ikväll blir det yttliggare lite mys med Moa och terese. Alex och stoffe ska fixa lite.

Ha det bra sålänge!!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0