15 december

Jag förstår inte hur fort dagarna rullar på, det är snart julafton och snart nyår, sen är de nära våran efterlängtande utlandsresa och sen är de nära studenten. Jag tyckte inte alls de va länge sen vi satt och sa att nu är de ett år kvar tills vi tar studenten, ja va kan de vara nu, ett halvår kanske. Det är helt oroligt, och om man tänker tillbaka vad vi gjort i 3an så kommer man knappt ihåg för de känns som vi precis börjat!

Iallfall så känns det inte som att man hinner någonting, min helg har bestått av kalmarmys och kalas! Min lilla lillebror som inte är så liten längre fyllde 11år i Måndags, helt oroligt vad tiden går fort.

Idag ska jag bege mig till skolan, går i skolan i 2 tiimmar, sen ska ja hem och skriva mitt idrottsarbete, så skönt att det snart är lov så man bara kan luta sig tillbaka och tänka på sig själv och sina närmaste, :)

Är det bara jag som tycker det är skiit svårt att veta vad man ska önska sig i julklapp eller vad man ska köpa till sin andra halva, de tycker iallafall jag. Mitt huvud står still, när någon frågar eller om jah ska köpa någonting själv. Det bästa hade varit om man visste att just detta behöver jag eller han. Men om båda har allt dem vill ha, att dem är nöjda. Då blir det alltid lite svårt, usch! så Idag ska jag även försöka klura ut vad jag ska köpa till min kära sambo. Inte de lättaste!!

Nu ska ja fixa de sista innan ja tar min röda pärla och flyger till skolan!
Ha det bra!

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0