9 Augusti

Sitter här med tårar i ögonen, har precis kollat klart på P.S I love you och jag kan säga att filmen va riktigt bra och jag satt med gråten i halsen hela tiden, skulle bara vilja se en forsättning på den för att se vad som händer i hennes liv. Idag är det Alexanders första arbetsdag och jag känner mig helt ensam. Men tror allt att jag ska klara det här. Ska nog gå ut och gå en sväng om ett tag sen kanske jag ska skriva in mig på en körskola, känns som att det är på tiden nu, det är mindre än tre månader kvar tills jag äntligen fyller 18år.

Idag blir det att laga kycklinggryta med ris tills älsklingen kommer hem..

Nu ska jag ta och fixa lite. Ha det bra

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0