6 Augusti

Idag är det Fredag och det betyder att det är helg, inte för att det känns någon skillnad mot veckorna. För den här veckan har känns som en helg. Igår va jag i allafall hemma hos kära mor och far i Fårbo och spelade kort och hade det mys. Jag och Hjärtat stannade även här över natten. I morse va vi ute och gick en sjön runda på Golfbanan det är så härligt att göra någonting. Så jag kom fram till att vi har gått 1 mil nu på tre dagar det känns faktiskt rätt bra. Nu sitter jag här och är barnvakt åt min kära lillebror så dagen och natten kommer att spenderas i fårbo, fast det är skönt. Jag känner mig mycket friare i Fårbo än att sitta i en lägenhet helt instängt. I morgon blir det Party med nästan alla fina tjejer. Synd att inte alla kan vara med, jag hoppas även att det finns någon vänlig själ som kan sova hos mig. Men vi får se vad som händer.

Nej nu ska jag handla lite mat och sedan ta en myskväll!
Ha det bra

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0