8 April

Undra egentligen varför de tar flera dagar innan ja skriver,ja har ju ändå tiden. Idag har jag varit ute och gått en långpromenad med Fanny riktigt skönt va de, Så det ser ja fram emot att göra fler gånger. Efter tog ja mig lite lunch, det blev två knäckebröd med lite ost. Sedan har jag suttit hela dagen framför tvn och kollat på one tree hill riktigt bra må jag säga och jag kan knappt inte slita mig. Så har nog sett sisodär 11 avsnitt idag.. Fast fick bara kolla till kl 16.00 sen va ja tvungen att fixa lägenheten lite tills alex skulle komma hem, de va nämligen min tur att laga mat idag. Men så delikat kanske den inte blev, jag bjöd nämligen på pommes och korv. Nu ikväll kommer Eric och Nicole hit för lite fika! Mys.. I morgon blir det lite one tree hill innan jag börjar jobba vid kl 15.00.. Så där har ni min Fredag, min lördag och söndag består av jobb så nu vet ni vart ni kan få tag i mig om ni vill något. På maggans gatukök.. Nej nu ska ja ta och vara lite social tills dom andra kommer. Pusss pusss Saknar min mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0