6 April

Sitter just nu hemma hos mamma och pappa i fårbo, kände att det var dags att åka hem idag och bara vara hemma. Har nämligen inte varit hemma sen i Torsdags så jag kände att jag behövde komma hem en stund. Och sakna Alex lite, vi går ju på varann nu.. Idag har jag haft alla fina tjejer på fika, förutom Ida som sitter under solen och har de bra, är inte alls avundssjuk... Innan jag åkte hem idag tog jag och mamma en fika på staden, sedan blev de hem har nu ätit lite mat och sovit. Mår nämligen inte toppen, helt tung i huvudet och fryser man har inte fått feber än. I morgon blir det att vara hemma och fixa lite sen bege sig in till staden där jag ska tillbringa resten av veckan. Johan ringde även idag så har fått arbetstider Fredag, Lördag och Söndag denna helg. GUTT!! Nej nu ska jag tjata på mamma så vi kan ut och övningsköra lite, ha det toppen för det har jag ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0