18 April

Det va länge sen jag skrev, men mitt liv bara rullar på och ibland hinner jag inte med de jag egentligen vill. Min helg har varit toppen, bara tagit de lugnt och ätit god mat! Men mår mindre bättre idag, har kramp i magen och kallsvettas har haft de sen inatt och det går inte över.. Hoppas att jag orkar mig upp till skolan i morgon, vi får se. 

ikväll blir det hemma mys i fårbo, blir att äta lasange och chokladpudding till efterrätt! :D Blir även massa tvtittande och det tycker jag verkligen om.

Innan idag har jag och min kära lillasyster kollat på one tree hill och bara tagit hand om varandra, det tycker jag om , och så har jag även övningskört från stan idag för första gången och det gick riktigt 
bra, 
:D 

Nej nu ska jag fixa lite! 
Ha det toppen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0