Torsdagkväll,

Jag måste börja med att tacka MALIN :D jag är så glad att du kunde hjälpa mig att fixa denna fina blogg. TACK!
det är väldigt bra att det finns människor som kan, för jag fattar absolut ingenting om detta, men lär väl lära mig med tiden.

Igår kom jag hem vid kvart i tio på kvällen så det blev bara att gå och lägga sig med än gång. Var så trött efter en heldag med min älskade vän, först blev det fika på nilssons som var väldigt mysigt. Vi hade mycket att prata om, sedan trippade vi vidare mot arena oskarshamn där vi var så duktiga och simmade 20 längde. Självklart måste man sitta lite i bubbelbadet också :D Efter det så gick vi till maxi för att köpa oss några celementiner som var väldigt sura. Efter det så tillbringade jag resten av min kväll i ishallen. Kanske inte det roligaste att kolla på men vi hade roligt, jag älskar att umgås med dig. Det går inte fem minuter innan vi skrattar. Jag älskar att vi hittat tillbaka till varandra. Du vet att jag alltid finns här.

Idag fick vi då reda på psykologiprovet som jag skrev igår, uscha vad svårt de bra, men blev faktiskt överraskad. Fick VG på provet och blev väldigt glad över de. Idag har dagen rullat på som vanligt. förutom en föreläsning som jag var på, på morgonen som handlade om gatuvåld. Det var så intressant men lite läskig bilder. Men man har sånna tankar när man går där ifrån , man tänker på allt. Så tycker jag verkligen ni ska lyssna på.
När jag kom hem idag efter skolan så blev det att gå ut och gå en sväng med min mor som var otroligt skönt, har faktiskt lite träningsvärk efter allt simmande denna vecka, :)

Nu ska jag se på tv, blir att sova utan alexander inatt igen, två nätter i rad, vet verkligen inte när det var sist. Jag saknar dig redan.
Imorgon blir det en vanlig skoldag innan lovet börjar och det ska bli så otroligt skönt,

Ha det så bra,

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0