Tisdag,

Nu har jag äntligen kommit hem från skolan, är så trött i huvudet.
Men nu fortsätter plugget här hemma , så min kväll kommer inte vara så roligt, psykologi är så tråkigt och så svårt, så de kommer ta hela kvällen för mig att plugga. Kanske hinner man med och äta lite mat men sedan är det bara att återgå till böckerna. För i morgon smäller de.
Vad ska ni göra ikväll? :)

Har nyss sett schemat som kommer att vara från v 47. Oj vad jag längtar dit. slutade alltid tidigt och började sent vissa dagar. Det såg så bra ut, men vem vet. Det blir säkert massa prov ändå.  Jag hatar prov, hatar att plugga,
hatar att sitta med skolböckerna på kvällarna, ingenting vill fastna i mitt huvud.

Nej nu måste jag sätta igång så jag kanske kan få någon timmes sömn inatt,. men självklart ska jag sova med min bästa! Jag älskar honom!!

Än så länge går det ju bra med att uppdatera, men vem vet.. har ju bara haft den i inte ens en dag än. haha

Ha det bra så länge, kanske skriver innan jag kryper ner i sängen. om jag har tid.

vi hörs !

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0