Söndag

Gud vad helgen har gått fort, tyckte nyss det var Fredag. Denna helg har jag spenderat tillsammans med Fanny från fredag till lördag och det var otroligt mysigt :) Sen igår så blev det en sväng in till staden med min kära mor och far, blev också klar med mitt rum så nu är det bara soffan som ska komma upp. Började också på att måla taket inne i vardagsrummet. Det blir riktigt bra när det är klart, :)
Nu har jag precis ätit lite lunch, ska hjälpa pappa och måla lite. Innan jag ska ta en tur till Misterhult för att hämta alex plånbok och sedan in till Maxi för att köpa mer färg åt Pappi :)
Sedan blir det tv mys på mitt nya rum!
Undra vad jag ska göra på höstlovet, har några dagar inbokade men inte alla. Någon som vill hitta på något?
Nu ska jag hjälpa till, Vi hörs ha det bra,
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0