Mys

Denna dagen har varit så skön, vaknade av mig själv vid 9 tiden och sedan kom mamma hem från jobbet. vi åt lite frukost och började städa lite. Nu efteråt är det väldigt skönt att ha det gjort. Efter det så kom Amanda hit en sväng väldigt roligt. Sen så gjorde jag mig lite i ordning så åkte jag och mamma in till stan för att köpa en present till min lilla gudson som fyller 4 år i morgon. Så det blir kalas på söndag :)
Sedan åkte vi en sväng till maxi för att inhandla saker till ikväll, för ikväll är det tacomys med familjen på figeholmsvägen.
Nu sitter jag här och väntar på att älsklingen ska sluta jobba och komma hit, måste ta vara på varje sekund ikväll för i morgon ska jag ut, ! det ska bli så roligt :)
Tänkte bara säga att jag älskar mina underbara vänner!

Hinner kanske skriva i morgon innan det bär av till Sara, ska nämligen till henne vid 2 tiden. :)
Ni får ha det så bra, !
Ibland vet jag inte hur jag känner,
har du någongång tvekat,
ibland känner jag mig så förvirrad,
Men jag älskar dig!



Du är det bästa, du är en ängel i mina ögon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0