Godmorgon

 Hej,
Idag började min dag toppen, vaknade upp hos Alex och ville verkligen inte gå upp. Jag hade också läskiga mardrömmar som jag låg och tänkte på. Senare när jag kom hem så fick jag panik.. visste verkligen inte vad jag skulle göra med min skalle idag, håret stod åt alla håll. Så det blev att locka de.

Efter skolan, som jag nu sitter i så ska jag åka till simhallen med Bästaste Fanny och simma en kilometer i dag igen :) Jag var nämligen så duktig att jag pluggade bara till 19.00 igår och sedan åkte jag och simmade en kilometer. Är stolt över mig själv :D dags att ta tag i sitt liv.

Fick min LÖN igår :D yeeeh, haha.. lite mer än vad jag räknat mer men de tackar man bara för. :D Behövde pengarna nu, för på Höstlovet som är näste vecka så ska jag åka med min kära mor och mormor till Ikea,

Nu ska jag börja lektionerna, vi hörs!

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0