Fredagsmys

Ikväll blir det Fredagsmys med Bästaste Fanny, det tycker vi om. Det blir Idol, godis, massa prat och sova! Det ska bli roligt..
Men först fixar jag mitt rum, pappa håller på att måla klart så jag kan komma i ordning någon gång.  :)

Idag så har jag varit i skolan , inte så roligt. det har bara rullat på som vanlig, sen ringde min kära pojkvän och tackade nej till myset ikväll för han ville leka med sin vän, så min plan blev Fanny direkt! Efter det så har jag varit och handlat lite med hela familjen och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar, det blir revben  och potatisgratäng det tycker jag om :)

Har förresten bestämt mig för att gå ut nästa helg när det är halloween och då blir det Party! Först hos Paulina och sedan bär det av till SKY! sedan ska jag sova hos Sara :)

Nu ska jag äta lite mat och ta Fredagsmys!
Vi hörs ha det bra,kram

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0