Eftermiddag,

Jag är så trött i huvudet, nu vill jag bara åka hem och lägga mig. Men istället ska jag ta mina små ben och bege mig och fika en god fika med min Vän (: 
Sedan ska vi ta våra ben och gå till simhallen för att vara nyttig.
Efter de så  ska jag hem och lägga mig, kanske inte sova men kolla på tv eller något. Det är så underbart skönt att inte ha något plugg nu den sista veckan. Nästa vecka är det höstlov och det tycker jag om!

Hade nyss ett psykologi prov som var väldigt svårt, inte alls så som ja hade tänkt mig. Hon formulerar frågorna så annorlunda än vad man läser på. Så nu kan jag nog räkna med ett IG ! inte så roligt. För det kändes innan som att jag kunde de men när man satt där så blev det black out...

vill bara säga att jag älskar min Alexander mest!
Han är den bästa, ingenting är som han.
20060911



Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0