29/10

Varför vaknar man så tidigt fast att man får sova, idag vaknade jag vid 20 i 9 men trodde kl var 20 i 10. Men när jag en gång vaknat har jag så jävla svårt att somna om, men inte nog med de, jag tänkte att jag ligger kvar och små sover lite. Då kommer mamma och väcker mig och börjar plocka fram frukost.. Då va det bara till att stiga upp, nu har jag gjort mig i ordning ska sätta mig på bussen in till staden för att möta upp Ida :)
Det ska bli mycket trevligt, vi ska kolla om jag kan hitta något tills på lördag och självklart så ska vi fika , min lillasyster ska också med så de blir väl att kolla runt lite. :)
Sedan ska jag hem och måla, vill ju ha klart det till nästa helg så då måste man ju hjälpa till :) Men jag tycker det är roligt att måla, i allafall i början när det syns att det förändras. Efter det så ska jag åka med min kära pojkvän för att simma några längder. Det kan verkligen behövas.
Jag älskar dig, du är den jag vill tillbringa mitt liv med.
Du är den bästa!
Ha det bra ,
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0