26/10

Första dagen på Höstlovet, riktigt skönt att kunna sova lite extra länge. Men började med att jag vaknade vid 20 i 6 när Alexander skulle gå upp. Han kan ju absolut inte vara tyst, pratar med mig som att jag vore vaken och tänder lampan i taket. Efter det hade jag jättesvårt att somna om, låg där och vred mig fram och tillbaka. Sen somnade jag i allafall och vaknade när mamma kom hem vid 9 tiden, Efter de blev det att äta lite frukost och börja göra i ordning säg, skulle nämligen åka in till staden och fika med mammas kusin. Efter det så åka vi till jysk och sedan vidare mot maxi.

Så nu när jag ätit lite fisk till middag och kommit hem från staden så sitter jag här och gör absolut ingenting. Älsklingen hade inte tid att vara med mig idag, så blir väl att sitta framför denna dumburk eller gå och lägga sig.

I morgon bär det av till Ikea med Mamma ,Mormor och Lillasyster. Det ska bli riktigt roligt, sedan blir de väl att kolla runt i några andra affärer också.
Nu ska jag kolla lite på tv, vi hörs

Ha det bra

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0