Skola

Det kändes inte alls bra i går kväll att ställa klockan på kvart över 7 på en Lördag morgon.Eller att tänka på att man måste lägga sig tidigare för att orka upp. haha kändes lite konstigt faktiskt. Men nu sitter jag här vid halv 9 och väntar på att Amanda och Tobias ska komma och hämta mig, ska få snålskjuts till skolan idag :)

Igår kväll blev det att leka lite med min lillasyster när min pojkvän inte vill vara hemma, sedan så kollade jag på idol och sedan gick jag och la mig.. vilken rolig kväll- nej..

Idag ska jag då till skolan för att det är Öppet hus, efter det så hoppas jag på att min pojkvän ska komma hem idag så att vi kan hitta på något, ja känner mig så ensam utan honom..

Om man skulle ta och fixa det sista nu innan det bär av till skolan, ha det så bra
Vi hörs

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0