Sjuk

Jaha nu ligger man här med svininfluensan, hah nej så farligt är det nog inte. Har ingen feber och diaree. Men förkyld och ont i hela kroppen är mina symtom. Jag orkar verkligen ingenting just nu.. har legat framför tv:n idag och kommer nog att fortsätta tillbringa min kväll i sängen. Jag har kolla på två filmer av Emil i Lönneberga, jag blir så liten när jag är sjuk och älskar att kolla på sånt.

Idag har jag hört massa roliga nyheter, och fler kommer det säkert bli.
Hoppas att det blir de man får höra, och lycka till!
Jag blir så glad, :)

Nej nu ska jag kolla på tv, kanske något bra på denna apparat.
Kommer inte till skolan i morgon heller, blir att tillbringa dagen hemma i sängen framför tv:n tillsammans med Mamma :)

Ha det bra,

 

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0