Måndag

Första dagen på en ny vecka, inte alls något att se fram emot. Måste börja med att tacka alla underbara människor som jag tillbringade min lördag med. Riktigt roligt, tack till min Sara att jag fick sova där! :)

I går så blev det mest slapp från min sida, va på min älskade kusins 4års kalas och åt riktigt färgglada muffins :) Efter de så blev det hem och slapp framför tv med älskling, det tycker jag så mycket om!

Idag vaknade jag vid halv 6 och var döds trött, ville verkligen inte till skolan idag. Men så blev det i allafall. Känner att jag är väldigt kortfattad idag, min sitter med världens huvudvärk och vrål hungrig.! Ska äta lite nu och sedan blir det mys ikväll igen, för jag orkar verkligen ingenting annat! Nu ska jag äntligen få mat i magen!

Vi hörs, ha det bra!

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0