Måndag morgon

Denna helg har varit toppen, haft kalas med släkten och sedan med alla fina flickor!
Jag har fått massa fina saker, det jag älskar mest är den lilla svarta datorn som jag fick av min älskling!
Igår var det fullt hus här, först på förmiddagen så kom Melwin med familj. Vilken söt trollunge han var en vecka igår :) Sedan kom farmor och min svärmmor´, det blev massa fika och prat, sedan blev det att förbereda kvällen med att baka tårta och pajer. Sedan vid kl 17.00 kom alla söta människor som gjorde min kväll BÄST! Vi åt jättegott och hade väldiga pratstunder om olika ämnen mycket trevligt.

Idag är jag ledig från skolan men vaknade ändå tidigt, ville se Matiaz som var med i vakna med the voice. Nu när jag gjort det, måste också se Ullared ikväll för han ska vara med ikväll igen.  Snart så kommer min älskade trollunge hit som ska mysa här idag, min lilla Gudson på 4år. Så idag blir det nog inte så mycket plugg, måste egentligen plugga har ju svenska prov i morgon på medeltiden. Skitsvårt och jag fattar absolut ingenting.

Nu är jag hungrig och ska äta lite frukost och sedan ta all disk som jag inte orkade ta igår :)

Ha det bra, puss



Sars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0