En dag kvar till Fredag

Denna vecka har gått så fort, men inte så konsitgt. Har ju tillbringat hela min vecka i sängen och framför tv:n förutom idag. Då jag pallarade mig iväg till skolan fast jag ångrade mig när jag kom dit, mitt huvud har känns så tungt,och näsan har runnit.
Min dag började med att jag gick upp vid kvart i 7 och vid 10 i 7 ringer Sara mig och vill att jag ska komma, Det blev att packa i allt i min lilla väska sedan bar det av i rena rama ruffset, haha.
Sedan fick jag åka kärringbil till skolan, hah.. väl framme i skolan så väntades en lång lektion omvårdnad och sen psykologi och sedan idrott, sen var min dag över.  När jag kom hem så blev det att sätta sig vid bordet och äta. Satt också och kollade på högskolor, där jag säkert kommer hamna efter gymnasiet. Sedan blev det att plugga, jag har egentligen hur mycket som helst att plugga på men orkar verkligen inte, jag ska ha läst ut svenskaboken tills på Tisdag, då ska jag också skriva provet om medeltiden och sen så ska psykologin va klar tills på Tisdag också. Men det blir nog att sitta lite i helgen.

I morgon är det skola som vanligt, sedan hem för soffmys. Hoppas älsklingen är lite sjuk så att han stannar hemma hos mig, annars så skulle han till Markus. men jag vill ha honom hemma :) På lördag morgon bär det av till skolan igen för öppethus, där jag inte ska göra någonting. Efter det blir det mys, och också lite plugg tror jag. Måndag ska jag till kalmar för att köpa en chokladkalender på Rusta :D Jag vill gärna ha tre fyra stycken till jul, för jag kommer ju få dela dom med min älskling.

Har fortfarande inte lagt upp bilder på vad jag fick, men vet inte hur jag får in de från mobilen till min nya dator, men min kära lillasyster får nog ta att hjälpa mig. :)

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på mammas pojkar och sen så ska jag nog gå och sova,

Ha det bra!

Sara

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0