6 November

Veckan har gått så fort, har inte hunnit sitta vid datorn någonting.. skolan har gått mig på nerverna denna vecka. Så har verkligen inte haft tid till något annat än skolböckerna. Idag har jag tillbringat min dag i tandläkarstolen och på orkidea. Ett mycket mysigt café som jag aldrig varit på. Men de kan jag rekommendera. Där satt jag och åt en lunchmacka tillsammans med Emelie, :D Det blev också att köpa en farsdag present!
Sedan satt jag mig på bussen hem och började städa!
För i morgon är det en alldeles speciell dag, det är MIN födelsedag!! Hurra hurra till mig..

Så idag blev det bara att skriva prov i skolan och sedan hem, nu har jag städat lite och haft myskväll med min kära far och pojkvän. Nu sitter jag här med en sovande pojkvän och väntar på att Idol ska sätta igång igen! Rabhi måste åka ut, tycker inte alls om honom..

Men helst vill jag bara gå och sova, vänta på att få frukost på sängen och paket! , men kommer väl ligga vaken från kl 6.00 och vänta, hah som vanligt..

Nu ska jag ta och sätta mig framför tvn igen, ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)

Skulle också säga Grattis till Nathalie som fyller hela 17år idag också , Grattis Grattis!! :D

Ha det bra,
SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0