3 November

Vad tiden går fort, jag tyckte nyss det var sommarlov men nu sitter man här med vinterkläder. Jag ser verkligen ingenting positivt i detta, förutom att jag fyller år om 4 dagar :) ännu ett år äldre, fast sen finns det verkligen ingenting mer. Det är snart jul! fyy.. fast i år blir det inga julklappar för min del, det blir en resa till mer snö och brytna ben. ska nämligen tillbringa min julvecka uppe i Vemdalen med hela familjen. Riktigt mysigt!
Är det någon mer än jag som börjat använda dubbla strumpbyxor ?, tycker det är så kallt på morgonen, hah..

Just nu känns det som att jag vill hoppa av skolan, det är väldigt mycket. Två prov denna vecka och yttligare två prov nästa vecka. Proven är heller inte små.. Det vi ska ha prov på torsdag har vi inte gått igenom klart än. Jag hatar allt just nu som har med skolan att göra. vill bara ha evig semester..

Igår blev det att plugga, plugga och plugga. Proven är så stora så måste börja i tid för att kanske ha en liten chans att klara de, sedan åkte jag till älsklingen som gick och la sig med en gång och jag satt mig framför tv:n. Jag ville verkligen kolla på det nya programmet på 5:an. hah ULLARED, det var verkligen skit dåligt...

Idag blev det att vakna vid kvart över 4 för att åka hem och lägga mig och sova hemma, för puckot skulle börja tidigare idag. Så nu sitter jag i skolan, skiit trött och vill hem och sova. Men det kan man ju bara drömma om. Det blir hem och plugga sedan bär det av till simhallen där jag kommer att drunkna, haha
Nu ska jag gå på svenska lektionen..

Vi hörs ha det bra!



Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0