28 November

Det var länge sen man skrev, men känns inte som att man har haft tid.
Fast att jag inte haft så mycket skola men har haft fullt upp i allafall. Denna vecka har jag julstädat mitt rum och så har ja varit i kristdala och hjälpt min faster och flytta. Det tog en hel dag men det blev bra till slut :)
Sen blev det helg och jag struntade i skolan i Fredags och följde med mamma in till stan där det inte var så roligt, höll på att svimma en gång. Men det gick över efter att jag fått sovit ett par timmar när jag kom hem,

Igår kväll så blev det Fredagsmys med Alex, vi va och köpte godis och kollade på Idol. Hejjja Calle!
Idag har jag varit inne i stan med min älskling där vi var och kollade lite på stan och sedan åkte vi till jysk och kollade på lite saker till lägenheten :) Ikväll vet jag inte vad som händer, kanskeblirdet in till stan och umgås med människor eller bara sitta hemma. Hoppas Alex får köpa sin bil ikväll. han skulle bli så glad då :)

Nu ska jag sitta här ett tag till, väntar på maten.

Vi hörs  ha det bra

SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0