22 November

Har inte skrivit på ett tag, men har inte haft tid och ork. Har legat hela veckan som varit sjuk och inte alls mått bra. Men nu är jag på fötter igen och orkar lite i allafall, det tar lite tid innan man kommer till rätta igen.
Min helg har inte varit något speciellt förutom att jag tillfringade min Fredag på Hagavägen 2F där vi kollade på Idol och bara hade Fredasmys.
På lördagen så åka jag och Alex in till stan och umgick med Stoffe och Tessa, vi åt mat och spelade spel. Tack för en trevlig kväll! :)
Sen idag då, söndag då har jag varit en sväng i kalmar med Stoffe, Tessa och Alex. Det blev en titt på Ikea, Rusta och Mode. Sedan åkte vi hem för att skruva i hop en byrålåda som tog 1och en halv timme att skruva ihop. haha då kan man räkna ut vart vårat Iq ligger på för grad. Sedan åt vi god mat, och nu ligger jag här i älsklingens säng och är äntligen klar med psykologin som jag ska lämna in i morgon.
Nu har ni fått en snabb titt vad min helg bestod av, nu ska jag slänga datan i soffan och hålla om min älskling och sova en sväng .

Älskar, älskar, älskar, älskar

GODNATT!

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0