17 November

Snart är det jul, tänk vad tiden går fort. Igår va jag i kalmar hela dagen och drömde mig bort i allt jul pynt. Det var så mysigt, köpte även lite små saker. Som en vit hylla och fyra stycken vita ramar till mitt rum. En fin rosa tröja. :)
I helgen har jag absolut inte gjort någonting, jag har bara tagit det lugnt och suttit hemma. Förutom i lördags då vi hade öppethus i skolan, och det var skittråkigt!
Jag har också kännt mig frisk i helgen, men i morse när jag vakande så hade jag jätteont i halsen och i mina leder. Då de tyder på feber.. Men jag gick till skolan i allafall idag, hade ju svenskaprov och kunde inte missa de. Nu sitter jag här i skolan, har haft tre lektioner och varit och ätit. Nu väntar jag på att få åka hem, bussen går inte förän vid 5 i 1. Så det får bli lite tidsfördriv.
Ikväll så blir det ljusparty hos tessa, då jag har lovat henne att köpa någonting. Så det blir nog lite dofter till min aromabrännare, jag får ju fralla också och det tycker ja om  :)
Fick även flytta bak provet en dag så jag ska köra diabetes provet i morgon som jag missade förra veckan när jag låg hemma hela veckan.
Måste bara säga att igår kväll så hade jag och alex en mysdag. Vi tog fram mitt gamla nintendo och spelade de tillsammans, det var så roligt, JAG ÄLSKAR DIG


jag älskar dig mest av allt,
kan knappt inte beskriva hur mycket,
att alltid veta att du är vid min sida är en självklarhet,
men tänk en dag då du kanske försvinner,
skulle aldrig kunna se mig själv utan dig,
du är guld värld i mina ögon,
så jag lovar att det aldrig mer kommer att hända,
jag har nog tagit allt för självkalrt innan,
men nu måste jag börja tänka.


tre underbara år med dig, de kan man inte bara kasta bort med en gång. Jag vill fortfarande utöka de år som gått och göra om till en evighet.
DU ÄR ALLT !


Ha det bra !


Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0